۱۳۹۳/۰۴/۰۲

یک مغازلۀ شیرین


ترانۀ چشم سیه
آهنگ: جلیل زلاند
ترانه‌خوانان: بانو مهستی و استاد جلیل زلاند

 

 



  مرد:
چشم سیاه داری، قربانت شوم من
خانه کجا داری؟ مهمانت شوم من

 

زن:
در سر کوی تو کردم آشیانه
منزل دل، کویت، خانه شد بهانه
در دل من غوغا کرده شوق دیدار
دل به تو مایل شد، دیده هم خریدار

 

مرد:
می‌کشد آتش‌ها از لبم زبانه
تا تو شوی شمع مجلس شبانه

 

زن:
با این چشمان سرمست آهو
با این پیوسته زنجیر گیسو
با این قلب پرشور از آرزو
گویم شرح عشقم را مو به مو
عشق تو را می‌خواهم ز خدا

 

مرد:
از تو نمی‌خواهم غیر تو را

 

هردو:
عشق تو را می‌خواهم ز خدا
از تو نمی‌خواهم غیر تو را

 

زن:
تا دل من یک دیوانه شده
با سر زلفت همخانه شده
قصۀ عشقم افسانه شده
قصۀ تو شور هرشب من
جای دعا نامت بر لب من
عشق تو را می‌خواهم ز خدا

 

مرد:
از تو نمی‌خواهم غیر تو را

 

هردو:
عشق تو را می‌خواهم ز خدا
از تو نمی‌خواهم غیر تو را

* * *

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر